شروع...شاید هم پایان!

    نمی دونم چه پستی باید بذارم بعد از 11 روز!خبر زیاده...تو این مدت رفته بودم سفر و نشد که آپ کنم.اماااااا...اصلا مسئله ای نیست چون خیلی خیلی خیلی خیلی زیااااااااااااااااد خوش گذشت!تا حالا تنهایی مسافرت نرفته بودم و تجربه ی خوبی بود.شب اول مهر رسیدم به دیار خودم که متاسفانه غریبی هاش نمیاد به چشم آشنا...(این جمله مخاطب خاص بود!)هنوز خستگی سفر از تنم بیرون نرفته بود که مجبور شدم بیدار شم و برم مدرسه!به به...ضد حال از این بزرگتر تو عمرم نخورده بودم!خلاصه دیگه امروز رفتم مدرسه ی عزیزمون که هرسال داره مزخرف تر میشه...همگی باهم...با چاشنی جوهر خودکار...پختیم!آخه این چه وضعیه؟پاییزه مثلا!(البته مهم نیست که تازه اولین روز پاییزه!!)چرا انقدر گرمه هوا؟این اداره هواشناسی چیکار می کنه پس؟!؟!

    از اونجایی که همه دوستان لطف کردن و به طور کامل شرح اولین روزو نوشتن،من دیگه زحمت نمی کشم!ولی خیلی بد بود...

    تو این سفر کلا خونواده رو ورشکست کردم!البته من تقصیری ندارم؛همش سوغاتی بود،واسه خودشون خریدم دیگه!

    امروز توی مدرسه در کمال بی جنبگی رفم پیش مشاور!یکی نیست بگه یکم آبرو داری کن...بذار سه چهار روز بگذره لااقل!مشاور عزیز هم از اول تا آخر،تنها جمله ای که می گفت این بود که باید به خودت زمان بدی!شایدم درست میگه و لازمه که بیشتر به خودم و روحم و جسمم وقت بدم...شاید با گذشت زمان همه چی ok بشه!بعدشم پیشنهاد داد که برم کلاس ایروبیک!خب دیگه...رفقا از این به بعد میخوام بزنم تو کارش!

    هی...یه چیزی رو یادم رفت...ای وای...ای وای...امسال دیگه با عشقم کلاس ندارم!!!!(خانم سیادت عزیز...که همه مدرسه دنبال عمه هاش می گردن!)هه...هه...من از دوریت می میرم که عشقم آخه چرا رفتی؟؟؟!!!!!

    الان میخوام برم در غم هجران یار اشک بریزم...هی روزگار...دعا کنین برام...درد عشق،درد بدیه!



نظرات شما عزیزان:

KIMIA
ساعت0:56---12 مهر 1392
salam fek kardam dge nemiposti vali alan ke omadam didam koli postidi

migam to ham vaghean abero0ye ma ro pishe in moshavere bo0rdi ha ! kho0dayi sadaf hagh dare kho0b onam ye badbakht messe ma ! malom nis on dardasho be ki mige ???

roshanak ye chizi begam ? chera mese hamishe nisti ? albate shayadam hasti ? ya na shayad nisti ! nemido0nam chizi sho0de ?beharhal bikhi man ke ba kho0lgho khoye to sazegaram age khasti nago chon mido0ni ke narahat nemisham

kho0b felan bye ! rasti khili ro asabam vaghti finglish minevisam na ?
پاسخ:ru asaab nisti,adat daram! ghabul daram k mese hamishe nistam...ama zaman bedin,mese ghabl misham...


negin
ساعت20:42---7 مهر 1392
البته وقتایی هم هست که تو خیلی عقبی...
پاسخ:نخیر!
اگه راست میگی مثال بزن!


negin
ساعت14:33---7 مهر 1392
داره کم کم از سیادت خوشم میاد...جدی میگما....
پاسخ:تو کلا عقبی...هر کاری هم بکنی من ازت جلوترم!


Batgirl
ساعت17:44---2 مهر 1392
اخ جان بلاخره مرد؟

ینی دعاهام اثر کرد؟

اخه بز بیخاصیت پاشدی رفتی تنهایی سفر ده روز خوردی خوابیدی ویه کار دیگه کردی که نمیگم چون همه میفهمن که چقد باادبم

اونوخ یک مهر صاف رفتی پیش اون مشاور بیچاره؟؟؟

من بدبخ چی بگم که کلی فشار روحی داشتمو هنو از اون خلاص نشده گرفتار این شدم؟؟؟

خداااااااااا

مردم چه انتظاراتی از اون یارو مشاوره دارن!!

بابا فرشته مهربون نیس که بیبیدی بابیدی بو کنه مشکلاتت حل شه

اونم یه بدبخته شاده مثل ما!
پاسخ:حالت بده ها صدف! در ضمن راجع به عشق من درست صحبت کن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 1 مهر 1392 | 23:20 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.